21-10-2010

Dag 29 van ukkies Pien

Met Ruby gaat het weer heel goed,
ze is maar liefst 38 gr aangekomen vandaag.
Ik zag ook dat ze nu water drinkt.

Vanmiddag was het feest: de ren hadden we neergezet.
Remy laat aan Romy zien hoe makkelijk je omhoog klimt.

                                 Dag 28   Dag 29

Blue Tortie            Ruby   477 gr  515 gr
(Optie)
Bleu Tortie-mitted  Remy   459 gr  472 gr
(Beschikbaar)
Blue mitted           Romy   468 gr  475 gr
(Optie)
Creme                  Robby  406 gr  420 gr
(Optie)
Bleu Tortie            Rebell   329 gr  345 gr
(Beschikbaar)

De dagelijkse foto,s en een paar filmpjes ( gemaakt door Janneke )!!!






Das leuk hier 
Wel groot hoor 
Mour komt kijken naar die levende knuffels 
 Erg interestant
Wat zal ik doen? 
 Ik wil hieruit!!!
 Hoe zou ik dat kunnen?
Denk dat ik ga proberen te klimmen 
 Das makkelijk zeg
Romy ik zal het wel ff voordoen 
 Kijk dat doe je zo
 En hoger
Zie je het Romy? Zo moet je dat doen.

Tot morgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten