24-05-2011

9 weken oud!

Een week geleden alweer dat ik wat gepost had.
Sorry, heb gewerkt en ben vrijdags naar de camping gegaan.
Het gaat prima met ze, ze genieten met volle teugen op de camping.
Nu ben ik even thuis zodat ze niet te lang van huis zijn.
Morgen gaan we weer.
Nu gauw de foto's plaatsen, geniet ervan!

                                Dag 56                   Dag 63
Snowy                      1035 gr                  1258 gr
Sparky                     1030 gr                  1232 gr
Speedy                     1060 gr                  1238 gr
Suzy                          804 gr                   881 gr


De foto's van afgelopen week


Suzy wil omhoog

Nou dat kan ik best hoor!

Oeps nu naar beneden

Gelukt

Wat nou?

Ik sta op de bak, nou en?

Ff dutje doen binnen hoor

Speedy in het tentje

Hee wat vliegt daar nou?

Weg alweer

O in het gras dan misschien?

Jammer vloog weg

Sparky wilde ook in het tentje

Mag dat niet dan?

Ik lig het liefste op mijn hangmat

Hee niet schommelen joh, word ik misselijk van.

Ff pesten die broertjes

Snowy wil eruit

Hee Suzy dat kan ik ook hoor!

Zie je dat?

Ik slaap al bijna

Suzy met Snowy

Snowy en Suzy

Moeder kijkt of de klimpartijen goed gaan

Na al dat geklauter lekker eten binnen

Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Stelletje acrobaten zijn het, hihi. Daar kun je de hele dag wel naar blijven kijken, denk ik.
    Bedankt weer voor alle leuke foto's.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen