28-09-2010

Dag 6 van ukkies Pien

Wat gaat de tijd toch snel.
Morgen zijn ze alweer 1 week oud.
De kleine heeft vandaag geen fles meer gehad,
het gaat prima met hem.

We hebben al wat namen bedacht,
maar misschien weet iemand nog andere
leuke namen begint met de letter R.

Ik wil ze morgen gaan voorstellen met hun
naam, ik stuur nl altijd per email een update
wekelijks naar veel mensen.
Dus kom maar op met leuke namen.

Dag 5               Dag 6
Poes   166 gr     182 gr
Kater 132 gr     149 gr
Poes   136 gr     148 gr
Kater 126 gr     138 gr
Poes   120 gr     134 gr

Dan nu de dagelijkse foto's.











5 opmerkingen:

  1. Hoi Mar
    Ik heb nog een paar namen voor je rooney en rosa en ramses en rosalin en rik en rina en ranie en roeltje en robynt en robin en rob en rep en repsel en de leukste vind ik RITSEL
    Ik heb een vraag welke van de ukkie is die dikke poes van 182 gram? heb je een foto daar van.
    knuffies van Persie en Tommie en Bruce.
    Groetjes van Sandra en Ferry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihihi, zal je verklappen dat die een blauw puntje aan zn staartje heeft.
    Op de laaste foto zie je hem liggen.

    Ik heb zelf ook al wat namen en Robby is er eentje van.

    Ben benieuwd of er namen komen die we al hebben.

    Morgen ga ik overdag ff gluren onder de staartjes, zodat ze wel een jongens og meisjesnaam krijgen die bij hun past.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind Rebell wel een leuke naam, offe...Ricky en voor een meisje Richelle.
    (vind Michelle vast niet erg, hihi)

    Ik ben benieuwd wat de namen uiteindelijk gaan worden, vooral van dat eigenwijsje die nu al gekleurde oortjes heeft.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch heerlijk te zien hoe goed het gaat!!!!
    Vindt Rafael (Rafaella) wel een mooie, of Rama, of Rica, of Rado......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat dacht je van raggie vind het wel een gepaste naam voor een ragdoll

    wilma

    BeantwoordenVerwijderen