15-09-2010

Pien Mamijagi krijgt kleintjes!!!!!!!!

Hoi iedereen


Het begon dat ik ging logeren bij een mooie jongen, wow wat was hij lief.

En paar dagen geleden nam mijn vrouwtje mij mee naar de dokter, die maakte eerst mijn buik nat het 1 of ander vies ruikend spulletje, zet hij een ding op mijn buik en zei toen: ze zit helemaal mudvol.

Wat hij daar nou mee bedoelde snap ik niet zo, maar ik geloof dat ik baby's krijg.
Tja , ik heb wel veel slaap en veel honger en mijn buikje begint al behoorlijk uit te dijen.



Ik hou jullie op de hoogte van alles.

Pootje en knuf van Pien

3 opmerkingen:

  1. gaaaaf :)

    Inge van der Klauw

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margreet,
    Ik en Persie kunnen niet wachten tot dat we kleintjes kunnen zien.
    Heel veel suc6 met Pien.
    Groetjes van Sandra en knuffie van Persie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Mama-michelle,
    Ik leef weer helemaal mee hoor, wat is Pien een prachtige meid geworden zeg!!

    Veel succes bij de bevalling, ik ben zo benieuwd hoeveel het er zijn en of het allemaal goed gaat!!

    Groetjes,
    Aria (beads4real forum)

    BeantwoordenVerwijderen