11-04-2011

Dag 20 van ukkies Roos

Vandaag niet veel van de ukken gezien,
Mijn dochter trouwde vandaag.
Er volgt ook 1 bericht met de voorbereidingen daarvan.
De kleintjes gaan nu vaker met elkaar spelen,
gaan ook steeds meer ontdekken.


                               Dag 19                   Dag 20
Snowy                      379 gr                  390 gr
Sparky                     384 gr                  398 gr
Speedy                    436 gr                  449 gr
Suzy                        326 gr                  340 gr

De foto's van vandaag


Ff kijken of ik mn pootje kan pakken

Bijna

Hebbes!!!!!

Uitslover

Tsssssssss

Zou dat lekker zijn dat vloertje?

Lekker keutelen met zn allen

Interestant zeg die mand

Ik ben moeders mooiste hihiihih

Ik lig mooi te zijn

Mamma haal je poot eens weg!

Mammaaa help!

Kijken of ik hier langs kan

Dan maar via deze weg

Tot morgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten