15-04-2011

Dag 24 van ukkies Roos

Sommige zullen gezien hebben dat ik gister niks had gepost.
Het weegmoment van s'avonds heb ik verplaatst naar de ochtend,
vandaar 1 dag overgeslagen.
Ik ga weekend naar de camping, Gijs en Janneke zorgen voor de ukkies.
Wel kom ik elke ochtend ff naar huis om ze te wegen en dan te bloggen.
Ze gaan nu op onderzoek uit, zie foto's van Snowy.
Speedy is de 500 gr gepasseerd.

                               Dag 22                   Dag 24
Snowy                      413 gr                  438 gr
Sparky                     411 gr                   430 gr
Speedy                     474 gr                  517 gr
Suzy                        352 gr                   367 gr

De foto's van vandaag

Zal ik?

Wel eng hoor

Ieee koud aan mn pootjes zeg

Ff voelen of het echt koud is wat Snowy zegt

Laat mij maar warmpjes bij mamma zitten

Poseren voor de foto

Speedy overduidelijk een jongen

Even onderonsje met mamma

Sparky kijkt of teentjes te eten zijn

Speedy

Snowy

Snowy

Speedy

Sparky

Foto van half uur geleden

Tot morgen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten